Розширена колегія відділу освіти
05 лютого в Опитненській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
проведено розширену колегію відділу освіти Артемівської райдержадміністрації, на якій розглядалося питання про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку освіти Артемівського району за 2015 рік. В роботі колегії брали участь: голова Артемівської райдержадміністрації Бохонов Володимир Михайлович, керівники навчально - виховних закладів району, голови профспілкових комітетів дошкільних і загальноосвітніх закладів, педагоги.
З доповіддю виступила в.о. начальника відділу освіти Сова Віра Василівна, яка підвела підсумки роботи навчально-виховних закладів за 2015 рік, звернула увагу на актуальні питання районної освіти.
З метою вирішення проблем, визначених у пріоритетних напрямках розвитку освіти Артемівського району на 2015 рік колегія вирішила основні завдання на 2016 рік.
За підсумками виконання Програми економічного і соціального розвитку освіти в 2015 році грамотами відділу освіти були нагороджені педагогічні колективи: Сіверської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 і Сіверської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 3 за зайняте І місце,
Опитненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за зайняте ІІ місце,
Званівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів і Сіверської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 за зайняте ІІІ місце. Серед дошкільних навчальних закладів були нагороджені: дошкільний навчальний заклад № 2 «Світлячок» Сіверської міської ради за зайняте І місце, дошкільний навчальний заклад «Тополька» Парасковіївської сільської ради за зайняте ІІ місце, дошкільний навчальний заклад «Малятко» Опитненської сільської ради за зайняте ІІІ місце. Бохонов Володимир Михайлович вручив переможцям грамоти і грошову винагороду від Артемівської районної профспілкової організації.
Також грамотами і грошовою винагородою за вклад у розвиток освіти району було нагороджено 14 переможців другого етапу XXІ Всеукраїнського конкурсу „Учитель року”. За матеріалом відділу освіти Артемівської райдержадміністрації.
|