Методичний плейкаст
У Часовоярській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 17 28 лютого 2017 року пройшов методичний плейкаст «Інновації у навчанні в умовах нової української школи», на якому вчителі вищої кваліфікаційної категорії знайомили з методичними «родзинками», які допомагають реалізувати основні вимоги Державного стандарту в навчально-виховному процесі, формувати в учнів основні життєві компетентності, створити на уроці атмосферу взаємодії та співпраці, мотивувати дітей до вивчення навчальних дисциплін.
Учитель історії, Мацюк Інна Олександрівна, під час вивчення теми «Ярослав Мудрий – відомий історичний діяч» провела інтерактивну подорож: «діти» працювали з годинником часу, складали кроссенс, аналізували історичні документи, складали характеристику історичної постаті.
В уявному кафе Яценко Євгенія Миколаївна, учитель біології та хімії, розкрила позитивні та негативні сторони вживання біологічно активних домішок. Використовуючи метод «Шість капелюхів», учасники заходу складали сенкан, асоціативний ряд, заповнювали кола Вена, виготовляли рекламу.
Про системний підхід у підготовці, організації й проведенні науково-дослідницької роботи в МАН розказала Рибалко Людмила Володимирівна, учитель української мови та літератури. На практиці продемонструвала роль антиреклами товарів: помилки в етикетках, назвах, правилах використання, телевізійній рекламі. Дійсний член МАН Прядко Алісія, учениця 10 класу, робота якої посіла І місце в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, наголосила увагу на тому, що бути освіченою людиною не тільки важливо, але й модно та актуально.
Прядко Олександра Георгіївна, учитель російської мови та літератури, художньої культури, зазначила, що саме використання активних методів навчання на уроках створює ситуацію успіху та позитивну мотивацію до вивчення предметів, спонукає учнів до пошуку істини, занурює у світ літератури.
Гречишкіна Світлана Костянтинівна, учитель української мови та літератури, продемонструвала можливості використання інформаційно-комунікативних технологій під час оцінювання навчальних досягнень учнів. Наголосила увагу на тому, що такі форми контролю розвивають критичне мислення, самостійність учнів.
Підсумком методичного плейкасту стала презентація школи як опорного закладу Часовоярського освітнього осередку.
|